busiga kvällar.

Det är sånna här kvällar som kommer förgylla sena kvällar i framtiden, då man sitter och minns tillbaka över roliga tider. Kvällen igår är en sån kväll man minns, en sån kväll man kasnek får en smula ångest över just nu men som jag alltid kommer att le åt vid tanken av den.
En kväll då alla bara är och gör vad som faller dom in.
En flippad kväll lixom.

Igår hängde jag med Jennifer till universitetet på grillfestival. Yes, de va skit väder men folket bangade inte ändå, precis som det ska vara!;)
Men efter ett tag fick vi ändå tillstånd att vara inne i pubhuset så man slapp stå ute i spöregn hela natten.
Mkt dans, sprit, skratt, trevliga människor, busiga aktiviteter... Massor av allt! Jag o Jennifer hade med oss sushi som vi mumsade på under småtimmarna. Vårt lådvin tog slut fortare än vi förstogd o vissa blev apfulla haha!
Jag gillade iaf öl-arobicsen, då man fick chansen att förbränna lite av alla kalorier man fått i sig(säger vi...;P).

Vi lämnade stället vid 03 då det stängde, begav oss till Max för fylle käk, tog en svängförbi BurgerKing så jag kunde få pussa på min Dalmas, möta upp ett Ex i hopp om mer party men istället blev det sovdags. O jag känner att soffan börjar bli min grej nu!


Snart blir det filmmys!

Kommentarer
Postat av: masen

ohlala, din dalmas (;

2010-08-03 @ 00:02:22
Postat av: Hedda

hahah, men hejsan:P

fan va folk hittar min blogg då!:P

2010-08-04 @ 11:58:03
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0