23:59 mot sängen..

Ville bara säga godnatt. Imorgon får ni ingen uppdatering, o jag vet inte om ni får det förrens jag är hemma i sverige igen. Hans behöver nämligen sin internetdosa som jag använder, imorgon o sen vet jag inte om de va fler dagar.

Imorgon blir det iaf ut på äventyr med folk.
Ska möta Maria runt lunchtid o sen händer det väl lite allt möjligt. Lite dricka-cider hemma hos henne, middag på Cherrys mammas resturang, Blue frog-Mojito på Happy Hour? o ja.. vi får se men det blir iaf min sista utekväll här i Shanghai!
Puss o Godnatt


Kommentarer
Postat av: Millerill (:

Det är ju strålande att du har lärt dig höger o vänster på kinesiska ;):D lovely! I like haha



imorgon drar vi till New York!!!



o om en dryg vecka ses vi! :D:D



saknar dig <3

2010-07-08 @ 04:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0