22:40 ej betalad biljett. fuuuck!

Har ni nån gång gråtit på en flygplats?
Har ni nån gång skrikit på en flygplats?
Har ni nångång sparkat sönder foten på en flygplats?

Det har jag idag!
Haha ja vet, lite väl överdrivet men uch vad förbannad o irriterad jag blev! Det sluta iaf med att jag fick krama om Gurra som va tvungen att börja gå mot passkontrollen, medans jag fick vända på klacken o gå mot taxi kön o ta en taxi hem.
Jag är alltså kvar i Shanghai.
Men som tur var så har jag fått en biljett imorgon så jag åker tillsammans med Morbror.
Det har varit en himla massa problem o missförstånd.... Blev nog lite för mkt därför jag reagerade som jag gjorde på flygplatsen. Men när man till och med har tagit sina väskor o står där o ska cheka in så har man ju förväntat sig att sätta sig på ett plan! Men när det inte blir så , åååh va sur man blir!

Har mest tilbringat dagen i soffan o nu varit inne i stan o käkat middag med Jonathan o Maria. Blue Frog så klart!;)


Men ja... nu vet ni iaf, ni som läser;P Kommer hem imorgon kl 15 ist.



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Usch måste vart jobbigt!! men tu att du fick en ny biljett fort då. Hoppas allt är bra med dig! Puss

2010-07-08 @ 18:44:05
Postat av: nadia

typiskt att allt ska gå fel haha! :(

2010-07-12 @ 01:39:32
Postat av: Sophie

Haha va jobbigt. :(

Tur att det fanns plan imorgon då, så du slapp stanna själv! :o

2010-07-12 @ 02:23:49
URL: http://sophue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0