22:13 shoppingtankar förstör sömnen.

Okej blev lite ändring:/ Jonathan ligger hemma sjuk o Maria är pluggis. Där försvann min pepp på utgång + att regnet öser ner o blixtrarna lyser upp rummet till o från.
Några andra ska kanske ut ikväll men jag får se.. Då kan jag ju ta en skön icke-bakis-dag imorgon o fixa saker som ska göras...

Haha jag skrattade åt mig själv igår. Va skit trött men kunde inte somna för att jag låg o tänkte på kjolar som jag vill sy upp. När jag va hos skräddaren hade jag ingen fantasi alls, men nu har jag kommit på massa snygga! Får väl prata me dom o se hur snabbt dom akn sy några till haha! Asså för fan, ja får skärpa mig snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0