22:00 förberedning..

Jag var nyss jätte nöjd över mitt stora inköp idag av min nya väska! endast 240rmb och ja, den e stoor! Men hela tiden nu när jag håller på att packa kommer jag på småsaker som inte är nå bra. Fandå. Menmen.. jag håller på o PACKAR iaf! Shit. Mina dagar nu är fullbokade kan jag ju säga.. Har 3 hela dagar kvar här. Det är SICK!

Iaf, ett väldigt onödigt inköp idag var ett paraply haha! Det är typ regnperiod här nu så det regnar iprincip varje dag, o det är inte lite heller..
Men idag när jag åkte in till stan så glömde jag paraply (kom på de när jag inte alls  gått långt men jag struntade i de, smartskalle!) o såklart när jag är ute på en av de små shoppinggatorna så på 2sekunder öser det ner. Okej det var väntat för att himlen var iprincip svart. Men så jag fick hoppa in i en sån där pytteliten affär i ett hål i väggen. Där stogd jag under ett parasoll med några kinesiska gubbar i bara shorts. Oja, va de glodde. Stogd där ett tag o regnet vägrade ge med sig, så jag kikade in i den lilla affären, o då ser jag på hyllan längst ner tre paraplyn som ligger! va ju perfekt, bara att dom var en aning dyra, men vad gör man?...


Nu ska jag fortsätta med LadyGaga och packningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0