19:51 släktdrag?


Jag har alltid fått höra att jag är lik min mormor. O det tycker jag oxå. o jag är väldigt glad för det för att hon var en så speciell person för mig.
Visst, jag var bara 5år när hon dog men oj, tänk om hon hade levt idag? Jag undrar verkligen hur vår relation hade sett ut då.

Men iaf, idag när jag kollade igenom några bilder jag hade lagt upp så tänkte jag istället på min farmor. Är jag inte lite lik farmor oxå? Typ hakan.. lr jag vet inte vad det är.
O jag känner mig så stolt på ngt sätt, men inte för att jag tycker att båda dom var väldigt vackra.
Jag är stolt för att jag är lik o påminner om två så underbara människor, o två som jag älskar så oerhört, fortfarande!
Det är just för att dom två människorna va nog dom finaste på jorden enligt mig.


Jag hoppas att jag är lik o påminner om dom som person också.


hehe jah, o nu kom tårarna..

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade dotter och vän! Du är så vacker att jag gråter bara jag ser bilderna. Visst har du likheter även från farmor. Både mormor och farmor var oerhört vackra kvinnor båda två som unga. Eftersom jag inte fanns i deras ungdonm och därför inte kan jämföra tycketr jag ju att du liknar mig mycket i den åldern.. först idag har jag fårstååt hur man kommenterar.Ses imorgon. Du måste förastå att det är glädjetårar som kommer då vi ses imoergon.

kram

Mamma

Älskar dig!!!

2010-07-08 @ 23:44:49
Postat av: Erla

Du är så otroligt vacker Hedvig! Både som människa och ditt yttre!

Du kan få vem som helst att bli knäsvag!



Hoppas du har det bra, kram

2010-07-15 @ 20:09:09
URL: http://erlan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0