16:37 sådant ni inte fattar, o som ni inte borde veta om.

Jag sa precis till mig själv;

Jag kommer aldrig få honom tillbaka, jag tror inte man kan hata så mkt ena sekunden o sedan älska så sjukt mkt andra sekunden. Det går inte ihop. Jag har ingen aning om vad jag känner eller vill. Vad jag borde eller måste. Lost lixom.
Jag vet bara att det jag kände då var one in a life time. Att kunna säga jag litar på honom och mena det till 100%, mena det med hela kroppen. För det mina vänner det är den ändä människan jag har kunnat (dåtid) säga det om. Men det kommer aldrig mer hända, för nu har jag förståt att det finns folk jag kan lita på, men som alltid kan svika.
Det kunde inte han i mina ögon, då.

Alltså, Så jag kommer kunna säga jag litar på honom till 100% men jag kommer alltid veta att han kommer ljuga, svika o göra mig besviken.

Jag har iaf upplevt den tilliten, där inte äns vita lögner existerar. Men det var en drömvärld. Men jag mådde bra då och nu kanske jag inte borde ha så höga förväntningar längre.



Tror inte ni förstår.

Kommentarer
Postat av: nadia

du är såå stark hedda! vet precisd vad du menar och det inte är många som förstår det, tror man måste vart med om det själv! men det bästa är att inte ha förhoppningar för så fort man får det så blir man sårad för minsta lilla :/

2010-07-03 @ 12:52:59
URL: http://divinelytragic.blogspot.com/
Postat av: Hedda

Det tror jag oxå, man kan inte föreställa sig hur det känns om man inte upplevt de! Pecis, de som e problemet. Men man har ju blivit så "kräsen" med att de vart så bra o vill ju känna så igen:S



haha känns som om vi skulle kunna ha sånnadär låånga djupa kvällar o kunna prata hela nätter:P

2010-07-05 @ 14:30:40
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0