14:28 I'm gonna miss you!

Ibland ser jag jätte mkt fram imot att få komma hem! verkligen längtar och håller på o planerar allt som ska göras, tilloch med nästa resa jag vill göra.. Men så ibland känner jag att jag inte alls vill åka hem, eller att jag kommer sakna allt så himla mega mycket! Det går lite i perioder de där , lr väldigt mkt kan jag väl säga.
Men idag när jag smsade med Nina då vi höll på o planera våra sista Girls night. DÅ slog det mig! Det här är sista lördagen i Shanghai, vår sista lördag på Zapatas! Vår sista tjejkvääääll!
Känner mig faktiskt riktigt deppig nu o jag vill bara krama om människan! Känner nästan för att gråta....
shit va jag blir känslig ibland ^^

Nina, im gonna miss you so fucking much!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0