12:19

Vet inte om det bara är jag som inte ser mitt inlägg jag publiserade för 4dagar sedan? Hmm.. skumt.

Aja, jag har iaf varit jävligt dålig på att skriva här men oj, ni ska veta hur stressigt det är att komma hem efter att ha varit borta så länge jag har varit;) Massa att göra och massa folk att träffa!
o faktiskt så är det skönt att ni, som jag inte vet vilka ni är, inte har sån koll på mig. Lixom, vet vad jag gör varje dag o vilka jag har umgåts med.. inte för att jag skriver exakt allting här då, men iaf. ^^

Kan ju iaf säga att jag har haft fullt upp varje dag nu. o en liten uppdatering kan vi ju göra;
Jag har varit på gotland, haft jätte mysigt o träffat både Jesper o petter, o varit en del med Andre då jag inte varit iväg med mamma, syster o hundarna o badat o solat.
Igår tog jag o Johan båten ut med Emma o hennes familj till en Ö. Badade o grillade! Va så länge sen ja åkte båt så verkligen njööt! o ja, annars har jag träffas massa vänner o bara umgåts.

Men nu ska ja göra mig iordning, Tele2 tjejen ringer mig strax (va vare jag sa Jeppe!? ;P) så äääntligen får jag tillbaka mitt gamla nummer! Sen ska jag möta Ted för en shoppingrunda i Solna ;) jag ska försöka hålla hårt i mina pengar!*
Första besöket på Systemet ska det bli oxå Feeeeeeeeeeeeeett coolt! haha några månader för sent bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0