11:58 sista lördagen på zapatas.

Igår åt vi på en god turkisk resturang o efter det gick vi i spöregnet mot Zapatas.
Dött i början som vanligt men sen jävlar drar det igång. Va sådär bra musik, ibland dåligt men ibland svängde de till riktigt ordentligt! Dans blev det iaf.
Va mkt europer där.. träffade en svensk kille o en del danskar.
Blev ju itne riktigt som tänkt då min mobil strulade o jag inte kunde höra av mig till de folket som var på Mint och Club Sin. Men kvällen var kul ändå!

O sen så ska jag bli tillsammans med en kille i Allingsås, bara så ni vet. Jag vet inte hur han ser ut och han vet inte äns om det, men ändå;)
Allt händer ju där så man måste ju hänga med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0