vad är det för dag idag?

Det känns verkligen som Fredag! Varför vet jag inte?
Var sjukt kul o träffa tjejen igen!! Vad söt hon var! Men hela hon såg så liten ut, liten med stor mage tihi...:) Jag förbannar mig själv att jag inte kommer vara hemma när hennes lilla kille kommer till världen. Det får bli massa bilder istället! Vi pratade ikapp om allt som hänt över en fika. Emmi var tvungen o dra vidare, busy dag vare idag. Så jag åkte hem, lr på väg hem kom jag på att jag skulle kolla efter en tröja på H&M, sagt o gjort! När jag ändå var igång så gick jag in på Gina o fyndade en bh; 29kr!

Pappa...han har humör. okej, precis när han kommit innanför dörren så får han reda på att han måste åka o hämta emil på dagis. inte så kul kanske? ut i kylan igen.. "Helvetes jävla helvetes skit!"
ja, pappa, exakt så sa du inann du smällde igen dörren. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0