Tjena!

Va görs?
Själv sitter jag här o väntar på att Johan ska sluta jobbet. Fördriver tiden med musik o lite dans framför spegeln, Jajamen!
Har inte fått svar men ångrar mig nästan lite att jag sa att vi ska åka o köpa ett usb till honom nu, tillsammans. Jag vill inte gå ut! Fryser som vet itne vad o jag har ändå lager på lager med kläder. Inte så förvånande men ändå..
Men det känns ändå bra o komma ut o göra ngt, även fast jag varit igång hela dagen. Hm.
Har varit på kines ambassaden imorse med mamma och nu får jag nytt visum på fredag, toppen! Värsta bra oxå att det håller i ett halvår, inte bara 3månader som mitt förra. För då skulle jag vara tvungen o lämna landet en snabbis, typ åka till hongkong lr ngt efter de 3månaderna. Men nu behövs inte det! Fast det skulle ju vara kul o åka nånstans o tvinga med kusin, men det kostar:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0