ska jag våga tänka att morgondagen är min?

Lite kul att jag sitter o ojar mig över att jag vill till Nivå.. haha hur pinsamt? Lr att man har "saknat" det stället? jag är verkligen sugen på att dra dit! Så så får det bli, ngn dag... kansek imorgon, kanske i övermorgon, kansek i helgen.

Har kollat igenom massa bilder och har insett en del saker. Har blivit en riktigt tänk - o funderar dag idag. Har även kollat in en del högskolor. Vad sägs om att flytta till Borås i höst? lr Lund, Jönköping, Falun... Inget är bestämt men mkt tankar finns det. Ska jag gå i mammas fotspår lr göra ngt annat? Lr vafan, kanske blir modell på heltid? haha!
Nu ere bara massa skitsnack me jenny på msn. KVINNA asså! utgång imrogon ? MABEY, vill bara tillägga att kylan förstör mitt liv!
Dags o fixa till naglarna! Köpte fresten en klänning idag. ska jag behålla lr inte, det är den stora frågan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0