nån som vill bli sambo?

ååååh vad fin Camillas o Tobbes lägenhet var!:D FAN jag vill oxå ha!:( nån som vill bli tillsammans med mig så kan vi flytta direkt när jag kommer hem från kina?;D Tänk på saken..

Idag har jag vart i Kista med Camilla. Kom hem med ett par skor och en satin jacka. en sån har jag letat efter hur länge som helst så jag är super nöjd! Så nu har jag ju ngt till kvällen tänkte jag.. men ne nu är planerna ändrade och vi ska till Magenta där det är Victoria secret- tema. happ? då kanske man ska ha ngt liite snyggare o sexigare än vad jag har hemma. lr ja, vad fan ska jag ta på miiig!? att det alltid ska bli så himla jobbigt med klädval!
Iaf så tog det lite tid i kista, längre än vad tänkt men så blev vi iallafall hämtade av Tobbe o åkte hem till dom. Som sagt, avundsjuk är ordet! Såg iaf deras lilla inneboende upp i taket, höhö. Men dom kommer få det jätte fint där så är himla glad för deras skull!
Efter ett tag tog ja o Cg bilen hem till huvudsta. o nu sitter jag här.. provar kläder, o provar mer, mer, mer o mer...

Ska man köra på lackleggins, vit uringad klänning o det nyinköpta? lite tråkigt kansek, hm....

Kommentarer
Postat av: Henrik Andersson

Jag blir gärna sambo med dig

2010-01-16 @ 13:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0