Ibland är bacon godare än fläskfile! ;)

Godmorgon.. nej jag vaknade faktiskt runt 10 då jag sovit i ca 5timmar. Kom hem 05 igår efter en lite rolig kväll haha. Blev Magenta o sedan blev jag intvingad på Harrys. Vissa människor ÄR ju speciella!
Har jag legat i soffan  hela dagen med en filt o sovit från o till, men NU är jag pigg! lr piggare iaf;)
Fy i helvete vad mina fötter gör ont. Det är kämpigt om man ska gå normalt kan jag säga. Hade ju mina nya klackar o ja, det känns ju. Jag tar nog inte dom ikväll! För troligen då blir det Cattelin, Mojitos o tequila får man väl inte missa? Fast innan är det middag hos faster o ska väl snart börja göra mig iordning för det...

Igår var det exakt två veckor kvar jag är hemma innan jag åker iväg mot Asien igen, bara så ni vet! tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0