Du gör mig lugn.


Ska ta mig ngt o äta snart, och sedan en lång promenad i det fina vädret med vovven. Städa borde jag göra o det har jag sagt i säkert en vecka nu.. Varför inte bara ta o göra det då, HEDVIG!? aja. Kan inte slita mig från musiken just nu.. Den gör mig lugn.
Har ångest över lite allt o ingenting, o energi tar det, som in i helvete.
Mamma var tydligen inte välkommen till morfar eftersom hon är förkyld hehe(morfars ord), men Pappa ska åka och hälsa på honom på sjukhuset efter jobbet och jag ska väl med. Vill inget annat men jag tror det kommer bli sjukt jobbigt. Jag vägrar börja gråta där ju!(Herregud vad man blivit känslig) Mamma säger att han inte ser speciellt annorlunda ut även fast han har en svag förlamning på ena sidan men om jag kommer märka det så kommer det nog brista. Just eftersom han är nog en av dom starkaste människorna jag vet. o då ska han bli så? Fan heller!

Får väl gråta ut allting innan jag åker dit kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0