min säng är alltid full!

Ett gäng emlingar ligger här i mitt rum. Med andra ord Mickan, Lorentz och jag. Fast just nu är det igentlgien bara dom som är emmlignar. Dom ligger i min säng o emmlar sig!
Nu kommer båda hundarna in oxå o ska ligga här. myspys va.
Men vad ska vi göra? vi vet itne.. Har inte riktigt orken att ta mig ut, skulle gärna gå ut men jag vet inte riktigt...

Just nu lyder snacket såhär:
Mickan: Älskling, Ska vi gå o lägga oss?
Lorentz: Men vi ligger ju redan... Här finns täcke oxå, perfekt.

Dålig bild på L, M, A o mitt stökiga rum

Jag vet att han har saknat mig sjukt mkt..;) men varför? Jo, För nu har han äntligen nån att "göra sällskap" i mitt rum, o då kan han ligga i min säng. Att en säng kan va så underbar va? ;P


Nu ska det spelas Rappa Kalja! o jag ska vara rappare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0