Ännu en natt i Hässelby

Bajs väder vi har idag då.. som tur vare inte riktigt lika illa som det är nu när jag o Camilla åkte från henne, men sjukt kallt vare!
Igår vare upp tidigt o med CG(=Camilla) på ett ärende o sen hem o köra gärnet på syster nya träningscykel. haha jävlar, jag körde verkligen gärnet, sprang runt o hoppa o studsa i hela lägenheten. Blev lite pinsamt när mamma kom hem så tog en paus, men kom igång sen igen när hon åkte. Det är kul att bli liten igen o dansa framför spegeln. Har träningsvärk idag faktiskt...stolt!

Sedan blev det bio i vällingby med CG o Tobbe. Avatar! Ja, den var ju faktiskt grym.. faktiskt! Sedan hem till dom o se Paradise Hotel. Första gången för mig ju haha, men jag vill inte bli fast vid ngt som jag ändå inte kan se i Kina, fett onödigt ju?
Men hade mys där som vanligt, o sov på soffan som vanligt;) Tobbe var ju uppe med tuppen för att gå till jobbet medans jag o Cg sov lite längre, men vaknade av att nån jävla kille skulle komma o fixa ventilerna... så man fick kravla sig upp halv nio.
Svängde förbi frisören på hemvägen oxå så nu är man lite fräsch i håret lagom till Thailand.

nu ska jag nog börja packa, som jag inte hann med igår eftersom jag itne kunde sluta mitt arobics pass framför spegeln i lagom tid. Sedan blire mera tränaaaa. Ska ju lixom gå runt i bikini i två veckor! säger jag som sitter här o äter godis... HAHA
Är inte riktigt lika taggad som igår men försöker .....Nu kom Alec hem så ska dansa lite med honom till o börja med:)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0