Min man, Mikael Persbrandt nr 2.

Jag åker till Thailand om en och en halv dag, och morgondagen är helt fullbokad! Och jag har inte äns tömt min väska på gammla grejer, alltså inte packat nånting alls. Fast jag har ju iaf skrivit en packningslista, fast itne riktigt hela, men en del. Applåder för det?
O är jag den ända som gått ut i det här busvädret frivilligt? Troligen, o Ted förståss. Vi tog en flera timmars promenad runt om i Huvudsta. Satt ett tag på Offside oxå. Och korvingvars. Blir ju som ett träningspass att gå ute i det här vädret, massa snö, o blåst. Men äntligen fick man träffa den killen iaf så jag är glad ändå.

Imorgon ja, som sagt, fullt upp. Möta CG i stan lr solna o kolla upp flygbiljetter (Ö-V-E-R-L-Y-C-K-L-I-G), sen träffa Martinisen på ngt sätt, packa, träffa Hedin troligen, o sist men inte minst SNABBA CASH me Jennifer.  Kommer jag dö eller? skönt att bli lite sådär kär lagom tills man ska åka iväg.. Ja, ja snackar om Joel Kinnnaman såklart!

Jag vill mer nu.
Just nu längtar jag till Shanghai. det varma Shanghai.
Hörde de först när jag sa det; Jag får göra modelljobb o va ute på krogen o dansa på bardiskarna så ofta jag vill. Låter inte de ganska najs? i mina öron gör det de. hahaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0