Forever

Städat har jag faktsikt gjort, men jag ser ändå inte så mkt skillnad. Hur fungerar det? :S Äh.. har iaf varit duktig o gjort middag oxå; TIPS; Grillad kyckling, mango, avokado, sockerärtor, rödlök och isbergssallad i matlagningsyoghurt/sweetcilisås i mjukt tacobröd. Väldigt gott o fräscht!

Lunchen me Emmi var mysig som alltid. Vet inte om det är för att vi ses så sällan (inte konstigt just nu när jag bor på andra sidan jordklotet för de mesta?) men jag får alltid sån energi efteråt! Allt känns så bra och jag blir bara så glad!

Var jobbigt att hålla tårarna tillbaka faktistk, haha, fjompig man är? men nej, vissa människor vill man ha nära, inte bara hjärtat, utan på riktigt. Ni fattar. Men hösten gick ju fort somsagt, de gör nog den här tiden med..
Det går ju inte många dagar utan att jag tänker på mina vänner i sverige när jag va nere i Shanghai, o speciellt inte när man hör låtar som den här, Gissar att Emmi känner igen den ..;D  det är oslagbart!
Ville inte riktigt släppa taget om henne när vi sa hejdå, men fan vi ses snart igen, bara att då är hon moooorsa!

Iaf, när jag hör den här så får man lite extra hemlängtan men ändå blir allting lättare för jag får oxå mer krafter av att jag klarar allt.

 


Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag visste vilken låt det var redan innan jag scrollade ner och såg det, haha :)

När du kommer hem nästa gång så har vi massor att göra, bara så du vet! Nu ska du bara njuta och leva livet.. Igen :D Massa kärlek till dig, sötnöt!

2010-01-25 @ 21:06:07
Postat av: Martajna.

Fint sagt Heddutt! Du, jag tänker på dig oxå där borta i tjing-tjong landet vettu. <3

2010-01-25 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0