oj, jag missade visst tunnelbanan...

Nu ska jag lägga mig i soffan snart o bara vara. Sova lr kolla på tv. åååh va skönt!
Hade sjukt kul igår iaf, haha, men kom inte hem riktigt som det var tänkt igår. Nej, Tack vare Niklas o Michel. Jag skulle upp i hyffsad tid idag och ville därför ta sista tunnelbanan. Men när jag var på väg vägrar dom släppa iväg mig. Ja, dom bokstavligt talat bar iväg mig åt andra hållet. Ena höll i armarna o andra i benen...^^ HAHA O Jennifer gjorde inte mkt mer än o skratta, inte mkt hjälp man fick där.. Sen bah: "oj, du missade nog sista tunnelbanan" .. ja, OJ?
Det blev iaf korv på statoil o sen promenad till studentlägenheten i kylan. Blev lite missförstånd hit o dit så jag o Nicklas fick springa över hela fältet för att få stop på en arg flicka. Så de va lagom kul sen o gå hem i snöfyllda skor, o som fortfarande var blöta imorse..mysigt!
Sov på soffan i några timmar, då jag inte låg vaken o va rädd för den galna batman katten! haha.. Jennifer va för bakis för att orka ta sig upp imorse men jag va tvungen eftersom jag hade tid hos SYO:n klockan 11. o va först tvungen att åka hem o hämta betygen för att sen åka iväg igen. Surt var oxå att jag har tappat mitt sl-kort, jävla helvetee! ÅH!


Sen har allt fortsatt att gå fel. Bussen jag ska ta till syon var ändrad tid, eller just idag var stationen flyttad o de va ändrad tid. så fick springa till tunnelbanan. Påväg hem så missade jag bussen precis så fick gå från Hagalund till solna centrum. Blev sen jätte glad för att bussen skulle komma om bara 5minuter. Men nej, den bussen kom inte utan nästa skulle då gå om en halvtimme. Så då fick de bli tunnelbana igen..... flyt man har? inte så hemskt kasnek men lägg på en baksmälla på det så är det inge kul alls!
Nu har jag iaf anmält mig till en distans kurs. Måste plugga upp mig lite så kommer plugga Historia A medans jag är i Kina.

Nu har mamma kommit hem o de ser ut som om det itne alls blir nå slöa i soffan för min del. Utan snart ska det undanröjas julsaker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0