Bästa helgen på länge, o sista i sverige på ett bra tag!

Man ska inte ha såhär kul precis innan man ska åka iväg. Då kommer jag ju sakna folk ännu mer!
Har haft en grym helg iaf! Somsagt så åkte jag ju hem till Camilla o Tobbe. Vi åt middag, kolla film, förade o gjorde oss iordning. Tobbes krav på att han skulle me var att jag skulle sova hemma hos dom, o vad gör man inte?;) SÅ hem till dom runt 04tiden blev det. Lååång tunnelbane-färd, men det är ju så grymt mysigt o vakna alla tillsammans, o bara ligga o snacka o skratta åt saker som hänt.
Jag mådde bäst av oss tre igår o lyckades därför filma lite, men såklart missar man ju det bästa..
HAHAHA, ni måste nog se det själva men när vi går från tunnelbanan hem.. "Va full jag är, va fan hände?" Man måste se det med egna ögon men jävlar vad jag garva! Ibland är det kul o vara den nyktraste;) Men såfort jag tog fram mobilkameran så sprang han iväg.
Sedan låg vi o åt chips o godis o kolla på film.. Stackars camilla var den ända som itne kunde somna till filmen så hon vaknade när det började skjuta lite för mkt så fick hon vingla upp o stänga av när båda jag o Tobbe somnat, vid 06tiden. Förövrigt så har dom en lyyyyxtv nu, snacka om att ngn var stolt?;) o nu hänger den på väggen oxå. avis man kan vara.

Massor med dans o Tobbe ägde ju dansgolvet! haha, Mkt schlager o gamla godingar blev det. Kul o se lillebror Graf ute oxå.. men läskigt. Vissa människor ska vara små o inte dricka! så är det ju bara!:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0