äntligen spotify!

jag är säkert den ända människan på hela jorden som inte har haft spotify tills nu!? eller, lätt överdrivet men ja.

Johan skickade en spotify invite till mig, men jag ville inte göra ngt eftersom jag känner att jag har noll koll på en del saker så ville inte göra fel ngnstans. Fick hjälp av Robin iaf o nu äääääntligen har jag spotify!:D nu är det bara att jag måste komma på artister o låtar. Hjälp? :)
Det roliga är bara att den inte verkar tycka om mig. Varje liten fjuttig låt hackar i början. Sen när R loggade in på sin så vare inge problem alls! o nu när han gått o jag satte på en låt på hans användare (han glömde logga ut) så hackar det! :O grr...


Fresten så är Alec dagens hjälte! hoppas vi. djur-blodgivare behövs det mer av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0