1vecka till jag åker till Thailand

Sitter o diskuterar med Pierre att ja, man blir tjock i kina! så enkelt är det.. haha, vet inte om det är att man äter för mkt? Men igentligen, man äter ju mest grönsaker o sånt. inga pommes där inte lixom. Elelr så är det att man blivit för lat? Det blir ju taxi vart man än ska. Eller okej, för mig blir det väl taxi eftersom jag inte hittar till alla ställen, men ändå.
Jag tror på en blandning av båda. Shit, hur kommer jag se ut efter yttligare några månader där borta? ^^

Känns lite illa faktsitk att det känns jobbigt med engelskan igen. lr, jag har blivit så osäker när jag skriver. Jag va absolut inte perfekt förut när ja skrev o pratade men det flöt på bra ändå på ngt sätt.. Får hoppas man kommer igång snabbt när man är tillbaka.

Idag ska jag försöka planera lite o göra saker här hemma. Städas behövs ju, skriva packningslista (åker om 1 fucking vecka!), kolla vad jag ska ha med mig lixom, vad jag behöver göra innan vi åker o ja, vilka jag ska hinna träffa. Ska försöka o köra lite på syster spinningcykel oxå, o lång prommis innan kvällen då det blir studentpub igen! om jag lyckas få med ngn:)

Nu blir det brunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0