20:33 fredagkväll.

Ligger i soffan o äter lakrits o grapefrukten jag precis fick av mormor. Ni anar inte hur gott lakrits är här borta.. svensk mat/godis över huvudtaget!
Jag stannade hemma idag för både mensvärk o huvudvärken förstörde allt.o igentligen har jag tänkt att tare lugnt med utgång o sprit o så nu ju.. i början iaf:)
förmiddagen ägnade jag åt historia boken. Tror lite därför oxå att ja har ont i huvudet. + det mulna vädret?
Kanske ska sätta på en film? Tänkte ju att nu kan jag prata lite med mina vänner på skype/msn men sen kom jag på att det är ju faktiskt fredag i svergie oxå^^ alltså likamed utgång för de flesta.

En grej bara, när kommer sista beck ut på dvd!!?!? Jag o Gurra såg i stormens öga idag, o den var ju GRYM! min lilla Gunvald.... <3 ÅÅÅÅÅÅHHH jag vill ha mer beck!


Kan ju säga att den här salt o blandat påsen snart är slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0