21:38 update

Idag har jag varit hemma med en förkyld Felicia, (första gången hon är det)men nu ligger jag i soffan mätt o belåten efter middagen. Det har regnat iprincip hela dagen men tog en liten promenad med Lucky när morbror kom hem... Fett skönt ändå, det är ju ändå 20grader i luften även fast det är lite regndroppar.

Stackars Jane får inte sova mkt på nätterna eftersom F inte vill sova, utan mest ligger o hostar o snorar. Får se när de blir min tur då? Känner faktiskt av lite ont i halsen, men får hoppas det inte blir mer än det..
Imorgon ska jag börja med Historia A! kom på att jag ligger ju redan efter, eftersom jag fick boken en vecka efter kursstarten och när Tobbe o CG kommer så kommer jag väl knappast sitta o plugga?
Två veckor är väl ganska mkt igentligen. Inge bra. Men känns inge bra heller att lämna mer tid till Jane nu när F är sjuk o mer grinig. hmm...:/
Men fan annars kommer ja bli stressad me Historian o då slutar det med att jag skiter i allt!

Sen tänkte jag ju att jag kan plugga medans F sover ist som jag tänkt nu; fram till lunch. Men jag veet att då är jag seg o trött o kommer inte orka. För så brukar det vara där efter lunch....

Jaja, får se hur det blir.
Imorgon är det fredag o då blir det födelsedagsmiddag för Johan!
Fresten så har jag ju flyttat in i mitt rum nu igen. ÅH, juste, det ligger massa saker i sängen kom jag på nu som jag måste fixa innan jag kan sova. suck.

jag saknar mamma, pappa och syster känner jag. Det kom lixom som ett hugg i magen:( o har tänkt massa på Robin idag oxå, förknippar dig med himla massa låtar ska du veta! Ne, nu bliddere bara massa snack. Godnatt.



Funderar lite fresten på o köra sånna där osamanhängande inlägg ibland, o bara skriva ner precis alla saker, känslor o tankar som kommer just precis då. vad sägs? kanske blir helsnurrigt o läsa...

Kommentarer
Postat av: Martini

Jag hoppas du inte blir sjuk och kommer igång med pluggandet! :) Här söker jag jobb som attan, men jag fortsätter att se framåt.

Angående snurriga inlägg så är det ju bara för dig att läsa min, skriver precis som jag tänker och det blir oftast väldigt snurrigt. Take care. <3 PUSS!

2010-02-25 @ 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0