22:30 city lifeeeee


Idag har vart en mysig dag, även fast ja mår lite illa...:/
Blev iaf frukost ute i solen idag igen, riiiktigt varmt var det! Sedan blev det att göra sig iordning o åka iväg till fejkmarknaden o köpa lite jackor som Eva skulle ha. Efter det åkte vi till Shashas o tog en drink på deras utegård o vissa tog en hamburgare. Jag tog en strawberry Diaquiri, o jag kunde se mig själv sitta där om några veckor, i solen, men Tobbe o Camilla! fick sååån sommar känsla!:D
Middagen skulle bli pekinganka men det blir nog imorgon istället. När vi kom hem så var både morbror Hans och Jane hemma. Det första jag såg när jag kom in var min tavla! Jane kom springandes o pekade på den, o efter ett tag räckte hon över några tidningar till mig, hahaaaaa! kändes lite konstigt kan jag väl säga.. dom visade vilka sidor jag var med på, då jag visar kläder. men såg nyss att jag var med på sista sidan oxå! tihi




Imorgon är det sista dagen med Eva o Lasse, som åker hem på torsdag morgon.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fan va häftigt Heddaaa!! :D

Grattis :P hihi

<3

2010-02-24 @ 11:35:00
Postat av: Henrik Andersson

Damn!! Vad vacker du är på bilderna

2010-02-24 @ 12:27:15
Postat av: Magnus

Hur mkt tjänar du på detta då :D?

2010-02-24 @ 16:39:12
Postat av: Nik

Haha najs! Verkligen inte förvånad. Kram

2010-02-25 @ 00:40:00
Postat av: helene

kolla gärna in min blogg och ställ en fråga i frågestunden som är tills imorgonkväll! grym blogg förresten =)

2010-02-25 @ 00:48:16
URL: http://maljadeed.blogg.se/
Postat av: Wickström

snygga bilder i tidningen!

2010-02-25 @ 01:24:56
URL: http://wickstromj.blogg.se/
Postat av: JENNYYYYYYY

HÖÖRRU!! jävligt ballt bruden!!!

och nu har det gått för många dagar sen vi pratades vid var håller du hus??



Många många saknade hälsningar från mooooooooa :D

2010-02-25 @ 12:06:23
Postat av: hedda

Tack så mkt alla!:D



Mange: detta gjorde jag helt gratis faktiskt:p men om det blir mer så blir det kanske lite pengar.



Nik: gissar att det är Niklas? Hörru, adda mig på [email protected] ? Facebook funkar ju inte här..



Jennyy: Now im back! ;D

2010-02-25 @ 14:48:05
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Emmi

Världens finaste tjej :)

2010-02-28 @ 12:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0