12:22 puss eller kram?...

Har precis fått i mig min frukost.. Flingor, banan o mjölk är ju farligt gott asså!
Solen skiner idag och jag tittade på termometern som visade hela 15 grader! Så idag blir de ut! Tänkte sätta mig ute på gräsmattan o sen får det väl bli en promenad oxå. Får se vad Pierre är sugen på oxå, han kommer kansek hit idag igen innan han åker hem till sin stad 1 timme bort från Shanghai.

Igår var han ju här med, vi kollade på lite filmer o käka popcorn! Han åkte hem runt 02 så de blev återigen en sen kväll. jag som var så duktig o la mig 11 för nån dag sen.
Lucky är ju lika kelgo som vanligt men jag har börjat förstå att jag kanske itne ska ha dom i soffan hela tiden... tror inte soffan gillar det! :/

o en grej, som ja säkert sagt innan, det kan bli så pinsamt, men varför kan inte andra utlänningar ändra på sig, varför måste jag? Tänker på hur man hälsar på varandra. Pierre är halv fransk o när man träffas så pussar han artigt på båda kinderna. Medans jag öppnar armarna för att ge en kram. men knappasst att han gör det! så det blir oftast att jag kramar honom samtidigt som det bli kindpussar. det blir lite konstigt...haha! men när vi sa hejdå glömde jag inte bort det iaf! så då blev det puss puss.

Men igentligen tycker jag det känns mkt personligare o bättre med att kramas hejdå eller när man ses. det känns så stelt med kindpussar:S jaja, nu ska ja göra mig iordning o gå ut i solen! ;D

Hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0