23:58 nattinatti

Nu ligger jag i Hans o Janes säng igen.. mkt omflyttande här! o från typ imorgon så kommer jag sova med Gurra fram tills på torsdag då hans föräldrar åker hem. Då får jag mitt rum igen.

Vet ni vad jag ska göra imorgon då..? Jag gick till carrefour för att handla mat, men där finns oxå massor med andra affärer, kläder tex. Hittade lite där men hade inte med mig så mkt pengar så imorgon, dåå blir det shopping för mig på carrefour ;) Sen måste jag ju visa er vad jag köpte i Thailand oxå! coolaste e nog min silver jacka.

Snart komemr dom hem men då sover nog jag, mår lite smått illa så ska försöka sova. Godnatt, komentera ngt fint.

Fresten, neej, det är inte positivt när man får smeknamnet "icey", höhö

Kommentarer
Postat av: nadia

nuuuu har jag bloggat igen :D ska bli bättre :) hoppas du har det bra där borta :D

2010-02-21 @ 17:11:58
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0