22:07 you are free to live

Första dagen som ensam husägare avklarad! eller näst intill. ska försöka lägga mig i bra tid, om inte ngra intressanta människor dyker upp på msn lr så. Har camat med Jenny ett tag o va kul o både se o höra henne! o igår så camade jag med både Andre o Robin! :) lr, pratade.. inte lika kul när inte jag kan se dom!
Dagen har mest gått åt till att städa o diska lite, handlat mjölk, kollat film o dansat o myst me hundarna. Nu är det som vanligt, vart man än går så har man hundarna i hälarna, det trivs jag med! Kan säga att hundarna har varit mer i soffan idag än vad dom är på ett halvår!:)
Slängde ihop en god liten middag. DET är faktiskt ngt av det jag längtar till tills jag bor själv. Jag väljer heeelt själv vad jag som ska ätas! MEn att bo själv lixom är inget jag gillar.
Beibei får sina skällattacker oxå, o så knakar o knarrar de lite på undervåningen... känns ju skitbra de här! om de inte kommer ngt mer inlägg inom ett dygn så har jag troligen blivit mördad lr ngt liknande!
plus att min mobil verkar ha slut på pengar, toppen! det går inte att sms varken till sverige eller inom kina. O nu är jag ensam fram till söndag. jag vet inte hur man laddar på pengar o jag är totally alone. Som om Beibei skulle kunna hjälpa lixom? Som tur är har man ju lite kontakter av nåra ja känner i kina på msn. grejen e bara att dom aldrig är inne! :@
Ne.. internet hackar, så nu blir det dusch o bums i säng!

Mamma, kan itne du ringa mig nångång imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0