12:57 var de fettisdagen igår?

Nej, jag har inte ätit nån semla, Nej jag har inte kollat på melodifestivalen, Nej jag har inte tagit nån långpromenad i snön idag.

Det är mkt man missar här borta.. men det är mkt ni missar oxå!

Men, Jag tycker att Lucky ser ut att vara på smällen o han är ju kille. Alltså inte bra! SÅ jag har tänkt att banta ner honom lite, så jag ska börja ta promenader med honom. Här har dom ju en tomt o dom nöjer sig med att släppa ut hundarna på gräsmattan varje dag. Så det är inte ofta dom får gå promenader. Beibei är ett helvete att ha i koppel men Lucky ska vara duktigare. Det tråkiga är bara att jag ligger o funderar på vart jag ska gå. Skulle göra så mkt om det fanns en skog i närheten eller ett stort fält dit man kunde gå o släppa honom lös. Men nej, det finns ju inget sånt här vad jag vet direkt? Det tar lite musten ur en, men det får kanske bli en promenad till Tesco o tillbaka lr ngt. Även fast det är kallt så är det ju väldigt friskt ute så det är skönt att komma ut. inte så sjukt mkt trafik heller nu när det är kinesiskt nyår den här veckan för då åker folk iväg.

Kommentarer
Postat av: Martinilini

Hej snuttplutt! Du verkar ha det braigt på andra sidan iallafall, hur går det att sova själv? fast å andra sidan har du ju två vakthundar ;P

Mysigt med promenader, synd bara att det inte finns nånstans att gå direkt. Har nyss gått en långpromenad med bullmastifferna, och inte heller har jag ätit någon semla. Pussisar och hoppas du mår bra! <3

2010-02-17 @ 13:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0