12:33 mardröm

Vi satt i bilen hela familjen, pratar på o är glada. vi var i en storstad i Thailand, antar att det var Bangkok. När vi ska svänga in på en stor bro som går över en flod så ser vi en tromb komma. När vi precis kommit in på bron passerar den genom bron o delar den på två. bilen framför oss åker ner i havet nedanför o vår bil stannar precis på kanten, nära att åka ner. Pappa vänder bilen långsamt o vi börjar åka åt andra hållet mednas vi ser paniken hos alla människor. Lite längre bort ser vi en tromb till. och en till, och ännu fler. säkert 8 stycken! dom kommer mot oss o vi hamnar mitt i dom alla men lyckas som tur va med livet i behåll. Mickan o jag kramlar oss fast vid varandra både för att inte åka ifårn varandra och för att inte frysa ihjäl når vi hamnar i trombens mitt, där det är väääldigt kallt!

Vi klarar iss genom alla men bilen går sönder o vi springer mot en ö o flyr med resten av folket som finns runt om oss i paniken. Vi kommer till en liten paradis ö där vi får mat o dom skadade tas om hand. Vi ser fler tromber komma över vattnet mot ön. Det är precis sånt här man ser på film tänkte jag!
Men vi alla springer runt i panik, några springer rakt ut i skogen o man ser dom fångas upp av tromberna men jag och några fler hålelr oss fast i pelare till byggnaden. Det ända jag oroar mig för att frysa ihjäl om jag komemr mitt i en tromb...

Kommentarer
Postat av: pike

Oj. Alltså var det på riktigt eller faktiskt en mardröm?

2010-02-24 @ 10:52:40
Postat av: pike

Kan inte hålla mig..! Jag är inte så dum :)

2010-02-25 @ 09:59:01
Postat av: hedda

Humor ;)

2010-02-25 @ 14:52:04
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0