00:04 somsagt, det är ju nyår..

Hela den här veckan ska man ju fira nyår här. o Tex imorgon, då ska man öppna alla fönster i huset för att släppa in pengaguden. Men jag tror jag skippar det va.... för det är inte många plusgrader ute. Får väl lita på honom att han är snäll mot mig ändå.

Men kan ju säga att det är inte nån ide att gå o lägga sig för tror inte ja kommer ha en chans o somna. Det smäller o dundrar hela tiden här! Låter som rena rama kriget utanför!
Det lyser upp av stora fyverkerier o smäller så att hela huset skakar, o jag har två hundar i huset! visst, dom är inget att gämföra med Emil o Alec när det smäller. Men man märker ju att dom reagerar, Lucky kan inte riktigt slappna av o ska iprincip sitta på mig i soffan o han låter mig inte äns gå in på toaletten ifred.
Fast Beibei ligger vid mina fötter o sover, hon verkar inte bry sig så mkt...

Nu har det låtit som dom kör med kulspruta nonstop i 10minuter! o de känns som om nån har ställt en sån där lampa som blinkar 50ggr i sekunden utanför fönstret! fast med olika färger då ;)


Menmen.. får väl fortsätta med True blood då ;D

Kommentarer
Postat av: jenny

sa ju att du kommer älska true blood :D:D:D

2010-02-17 @ 21:23:37
Postat av: Mika

Har kollat på True blood! Vad tyckte du???

Bra va!!?? :)

2010-02-17 @ 22:23:58
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: hedda

hahah jaaaa efter allt jävla tjat ;D men....den är väl helt okej;) men fortfarande lite småstörd:P



ska sätta på ett till avsnitt nu!;P

2010-02-18 @ 05:21:31
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0