Snälla, kom igen? :)

Hörrni, nu ber jag faktiskt om lite hjälp.
Jag älskar o skriva i bloggen men nu har jag ju så otroligt dålig fantasi! Så skulel bli väldigt glad om ni kunde skriva ngt ni vill läsa om? Är de verkligen så kul att läsa rakt upp o ner vad jag gjort under dagen i typ 10 meningar?
Kom bara me lite små tips o råd vad som är kul o läsa, lr vad ni vill veta.. om mig? åsikter jag har? typ.. ja jag vet inte:)
Blir verkligen glad om ni skriver för jag vet ju att ni är ett antal som ändå läser o klickar er in här. o det kommer ju bli mkt mer uppdateringar kan jag lova er om ni hjälper mig nu! :)

Skriv anonymt om det ska va så jobbigt ;P

Kommentarer
Postat av: Martina

älskar allt Hed. <3

2010-12-19 @ 01:06:18
URL: http://maartinis.blogg.se/
Postat av: Hedda

men ngt måste du tycka om extra mkt? :)

2010-12-19 @ 01:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0