Poff!!! lr ?

Hörrni.. jag är riktigt uttråkad. Jag vill att ngt ska hända! Lite aaaction i livet tack!?

o less på att ja e sjuk o ligger hemma när Kim o folk är ute o har kul.. eller typ alla är väl ute o har kul? o Dumma han som ska åka till indien.... DUMT! även fast ha nkomemr hem, men de känns som om att han komemr stanna ett bra tag där men ändå^^ Han ska ju lixom vara några hus bort bara. Det känns bra då. Men neeee... Så vart ska jag åka då!?

Emmi, jag är nog gnaska seriös när jag tycker att du jag o adam ska flytta utomlands! Men då måste ju Millan o Andre hänga på oxå iförsej, för jag vet inte om jag kan hjälpa dig som dom gör :P

Men ÅÅHHH kan inget radikalt hända snälla??????????????? eller bara nån som ja inte trodde skulle höra av sig gör det.. lr träffar drömprinsen i donken kön o flyttar ihop efter en vecka, vinner en sista minuter till Mauritsius o får bo på lyxhotell, att en modellargentur hör av sig o vill ha mig... eller, vadsomhelst. Snälla?


Om jag ska vara ärlig så sitter jag o kollar just nu på att "studera utomlands".
New York, Florida, Seattle, London, Barcelona..... Har kollat jätte mkt på Florida nu men har inte kunnat släppa London på fleera dagar. Hmm...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0