Najs.

Wow vilken helg.. Det är sånna här helger man behöver. Bara koppla bort aaalt annat o bara ha kul.
Okej så låg jag iprincip i sängen hela lördagen haha men ändå.

I fredags blev det en riktig grabbkväll på 360! Eller ja, Fröjd kom hit o tog några glas rom innan vi åkte till 360 o mötte Ted, Viktor, Jesper, Petter, Robin o Tobias.
Det var black and White tema. Inte riktigt min smak.. den som njöt mest va nog Ted haha. Men vi dansade allihopa ändå o det var riktigt drag!
Jag o Ted lämnade det ganska tidigt ändå, mötte Viktor o vandrade runt ett ganska bra tag.. innan vi hamnade i Viktors bil med en flaska Mintuu haha! Men de va faktiskt himla mysigt, satt o snackade massa skit i timmar.. Tror vi började röra oss hemmåt vid 07. o Vi både hamnade hos Ted då han va tvungen att ge mig hostmedicin^^ (Inne på andra veckan sjukdom o jag låter riktigt hemsk..)
Men ja.. vet itne när vi somnade, men vi låg o sov / snozade fram till 16.00 typ. Sen blev det Lejonkungen, cola o choklad innan jag skulel hemmåt o möta Terese o Tommy eftersom vi skulle laga middag hos mig innan vi skulle iväg o möta massa kollagor för att spela Biljard.
Kan ju säga att det är nog inte så smart att sitta o dricka mintuu kl 07 på morgonen, för faan va jag mådde dåligt! Spydde precis innan vår goda tacomiddag^^ men sen när man fick i sig några öl vid biljarden så mådde man bättre..;)
Men det blev ingen biljard, vi blev för festsugna istället så vi drog till klubb Nu o dansa loss.

vet inte hur länge vi va där men påvägen hem så gick det int riktigt som de va tänkt. Klantigt av mig men fan va jag blev förbannad. För de va nåååååån som inte höll va han lova. Så, fick slänga massa pengar på taxi! 400kr fattigare.

Kom ju hem mkt senare än tänkt då oxå så vaknade en timme innan jag skulle vara på jobbet. Va o kasta sig in i duschen, få i sig ngt att äta, snygga till sig o sticka iväg.


nu e jag hemma o gör mig iordning för sängen nu.. ska upp o mathems jobba imorgon!

Jag i min nya jobb-outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0