Mojjs är nybadad.

Jag har verkligen världens coolaste Kanin, kan aldrig sluta säga det haha..
Gav honom iaf ett bad för ett tag sen. o sjukt duktig var han. SÅklart att han sprattlade etr par gånger så hela jag blev blöt men det hör väl till.. Iaf så tog jag upp honom o la honom på rygg på min arm. så tog jag en tass i tagen o sen magen o rumpan o tvätta under kranen. Han låg där snällt o sa ingenting:)
Sen satte jag mig i köket på golvet med en handduk..Tror ni itne att efter ett tag när han ligger halvt insvepen o jag sitter o ruskar om honom lite lätt på ena bakbenet att han själv börjar torka sig själv oxå? Så han fixade ena frambenet medans jag jobbade me bakbenen o magen;) såg så hiimla gulligt ut!:D
Sen orkade ja inte mer o skulle låta honom gå ner på golvet så han kunde få springa runt lite i köket. Men sitället skulle han sitta i mitt knä o tvätta sig... Tog några minuter innan skuttade iväg sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0