Lucka nummer sex.

För några dagar sen kom mamma i ntill mig o gav mig denna! En Haribokalender borde alla få ha.. Haha!
o jag som trodde att man i varje lucka skulle få en sån där liten påse med små gummibjörnar/vampyrer/nappar/kolaflaskor osv.. men Se o Häpna vad som låg i lucka 6!
Ett sånt där jätte fult snöre där det står Haribo på o som är meningen att man ska ha runt halsen o hänga nycklarna påååå! ååååhh vad jag är som ett barn på Julafton nuuu! ;D *mmm.......*

Igentligen borde det ju typ varit en kondom.
Om man tänker på viiilken lucka det var. Hahaha nej uch vilken dålig humor :O^^
(o nej, jag skratta faktiskt inte äns själv, fick bara tvångstanke att skriva ner de. Just so you know)

Kommentarer
Postat av: Marti

Gilla de där med lucka nummer sex hörru, känn dig inte ensam, :D

hahahahah!

2010-12-06 @ 22:58:37
URL: http://maartinis.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha good ;P

2010-12-07 @ 17:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0