jobb helg? :/ med utgång-ar? :)

Hej å hå! Nu va ni alla tillbaka igen!;)
Ska faktiskt försöka komma igång o skriva varje dag igen. men de där me Dagarna 1-30 blire nog inte så mkt av. Än iaf, haha

Igår va ja iväg på ett litet julbord med några från ena jobbet.(o precis när jag skulle åka så ringde dom från andra jobbet o sa att en hade blivit sjuk så de undrade om jag ville me på deras julfest. med julbord o show. Såå dålig tajming :/) Men Himla mysigt vare, god mat, kul sällskap och Wii turnering.
Sedan åkte vi åt olika håll, några till julpuben, några hem o jag mot Emmi! Kareooke blev det o sen dans hela natten!
Men började må lite sådär lagom bra sen.. Undra om det är för att jag varit sjuk? Tog två glas vin på julbordet, o sen blev det 2-3 öl o uch vad jag mådde dåligt. Liite mer brukar jag absolut kunna klara av.

Vi brukar ju lixom alltid va kvar tills de stänger men så blev det ju inte.. även fast det kansek bara va en halvtimme kvar.^^


O sen som alltid när jag vill hem så åker jag o möter nån konstig typ o så blir man ännu senare hem. Meen, jag kom hem utan o betala iaf............*pik till ngn*


O idag, igentligen vill jag verkligen bara va hemma, ha en myskväll för mig själv. Typ köpa ostbågar, chips, läsk, godis, dip...... mmmmmmmmmm men nej, jag ska jobba kvällspasset på bowlingen. Halv sex till stängning. Lagom taggad men är såklart jätte glad att dom tycker att jag är duktig så att jag får jobba. igentligen skulle jag ju börja först efter nyår typ:)
Men sen så bär det väl troligen av utåt. Therese polare Kajsa fyller år o det ska firas!;) Men så är det ju jobb från halv två på söndag och så.... ja vi får se hur jag känner mig. Helt frisk är man ju fortfarande inte :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0