In your face!?

Det är sjukt... eller bara en ren tillfällighet. Som det troligen är. Men jag ser det nog nästan från andra sidan. För det är på ngt sätt för mkt som tyder på det.
Fyfan vad störd du är? Du vill verkligen göra mig så illa som möjligt? Det är ju ganska uppenbart.. faktiskt. Säg inget annat. Jag måste vara ngt slags hatobjekt innerstinne för dig. Du bara tror ngt annat, du tror att du tycker om mig.

Nej, igentligen så blev jag inte ledsen.. bara mer irriterad. Ska jag skratta eller gråta? Du är den mest idiotiska människan jag kännt! Den mest snälla men mest elaka. o det gör det så mkt värre än om du bara varit elak. För jag blir så besviken gång på gång.

Kändes lixom som att de va en "in your face" grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0