God fortsättning!

ÅH min jul har verkligen varit jätte mysig!
Julaftonen hos Kusinerna var skit mysig. Alla i mammas släkt som är på svensk mark va där. Väldigt god jullunch, sedan kalle anka, efterätt och sedan Julklappsöppning, och sedan ännu lite mer julbord!:) Mätta o glada var vi iaf o kvällen slutade med spel! Hahahah uch va kul det var!

På juldagen gick jag o familjen på bio med min faster med familj. Såg Änglagård 3. Helt okej ändå... för att vara tredje filmen. Vi är ju uppväxta med dom filmerna så det var iaf kul att de.
Sen åkte vi hem till systers lägenhet och åt middag tillsammans, innan jag åkte o mötte Jocke o Emmi för utgång!
Det blev metro och oj vilken lyckad kväll! Träffade en del bekanta ansikten.. bla kusin Elin!

Som sagt... Det var en grym kväll o har varit en grym jul helt enkelt! :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Uppdatera!!

2011-01-04 @ 01:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0