första helgen på landet sen ett år?

ÅH, så jäkla trött på min dator!!
Sitter vid mammas dator nu men har musiken på i vardagsrummet.. Tror inte pappa blir SÅ himla glad om han kommer hem nu. volymen är på max?

Har iaf haft en jätte härlig helg!
Äntligen har man hittat en mariefreds-bo som man kan umgås med haha:P
va mysigt att komma ut till landet igen.. nyrenoverat kök var det ju o ja, en damm som nästan är klar.
Va en sväng nere i Eksjö o kollade när Jimmy Jansson spelade på lördagen, sen tillbaka till Mariefred för kräftskiva. o det var sista gången jag träffade Jane o Felicia på väääldigt länge! :/ Får väl bli en kinaresa snart tror jag? Blev puss o kram o hejdå innan jag åkte in till värdshuset för några öl senare på kvällen.

o ja, är typ helt slut, lr inte trött så att jag skulle kunna somna, men bara helt...seg. Kanske ska lägga sig i soffan med en film? Typ Ja.

min gostjej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0