ska vi se vem som är starkast?

neeeej, dumma jag jobbar imorgon så jag kan inte dra till allhuset ikväll. Det suger! När kommer jag kunna gör det igen? Typ aldrig eftersom man ska upp 05:30 varje dag:(

Jobbet gick iaf jätte bra idag. Det behövdes en bra dag kan jag ju säga..:P Det roliga är att katastrof-kunden igår blev en riktigt jävla katastrof:P Det var inte bara jag som klantade mig där sen..haha! Men annars så är faktiskt Mathem.se en utomordentligt företag. så gå in o beställ vettja *reklaaaaaaaaam*


Nu är det bara att börja tagga till, kanske ska sätta på lite musik lr ngt.
Snart , lr om typ en timme så kommer Johan o hämtar mig o då ska de tränas på gymmet! Känner mig inte alls sugen men det ska bli kul iaf, o att förhoppningsvis få lite nya övningar.


Ska packa ihop min kläder nu så hörs vi senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0