bra träning på jobbet.

Nyss kommit hem från jobbet, börjar bli sena dagar nu. eller haha, kanske inte sena..men senare. har slutat halv 2 varje dag nu. Så det är full speed från 07-13:30 typ.
o idag så fick jag en beställning på 5 sidor... o de va typ 8 Ramlösa, 10 juicer, 5 4-pack toalettrullar, 3 10kg´s kattsand osv..... Det blev hela 5 lådor med 15 kassar i!! hah helt sjukt, o fy fan va dom vägde. Sista lådan trodde jag verklgien inte att jag skulle klara. men jag satte ner den på golvet o fick putta den framåt (tog i jävligt mkt:P)!

Nu är jag iaf hemma, precis ätit lite lunch o taggar till för att möta upp Johan på Sats! o imorgon ska jag köpa gymkort har jag tänkt. fast blir nog inte sats då men iaf... måste verkligen komma igång. Tror jag kommer må mycket bättre psykiskt då oxå. brukar ju va så.

o jag vill ha hem mitt album o tidning nummer 2! NU!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Snygga bilder på dig, Som alltid

2010-08-20 @ 10:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0