Tjobre

Jag har så tråkiiiiigt! Sitter o fyller i en blankett som måset lämnas in idag till solna, Hermods. Så sjukt tråkgit! o de värsta är att mamma tvignar mig att skriva om den.. lite snyggare!:P
Men dagen började bra o har vart kul, slutade innan 12 idag så de va skönt. Varje torsdag har vi ett morgonmöte o idag hade vi lite lekar. eller sammarbetsövnignar:) De va lite kul, men ltie problem när inte alla kunde varandras namn, o man inte fick säga ett ord men ställa sig i bokstavsordning:P


Sen ikväll så kommer jag troligen få upp mina möbler i mitt rum! Då får ni kanske en bild om ni är snälla när allt e fixat o klart.
Men nu ska ja fortsätta med den här ybertråkgia blanketten.. o sen ska jag o mamma åka iväg o handla mat.



Ooops... o nu gjorde jag fel på båda papprena:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0