sleepy tjej.

va tvungen o lägga mig i sängen o vila lite.. somna aldrig, för det kan jag typ inte om jag vet att jag bara får sova en stund. men låg o halvsov en timme iaf innan de pappa sa till att de va middag.

Ne, nu har allt det här tråkiga med att man måste dissa alla roliga saker på vardagarna me tanke på jobbet kommit ifatt mig. Men inte en chans att jag äns kan ta en kort kväll ute, då kommer mina kunder verkligen inte få de varor dom vill ha, haha... så får träffa Andre imorgon ist.
Ska nog ta o fixa en liten snabb lunch tills imorgon. Har jobbat från 07-13.30 varje dag den här veckan, o inget brejk därimellan. Känns inte speciellt jobbigt utan det går fort men kansek inte så bra om man tänker på att man borde äta lunch iaf runt 12-13. Mina luncher blir runt 14-15 nu för tiden:P
 o jag är ju helt stört trött när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0