sånt som förstör det roliga.

Just nu hatar jag hela världen! På så ruskigt dåligt humör asså.. fast jag hade en kul kväll igår annars, men när vi precis gått ifrån brekten o skulle köpa käk så märker jag att min plånbok är borta! o när jag väl va hemma runt 05 så märker jag att jag inte har någon kamera i väskan heller. BLIR SÅ JÄVLA TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT PÅ IDIOTER!
Men so mtur va fick jag lite mat ändå av en snäll kille som skjutsade mig hem oxå. Tack ! så skönt att slippa tunnelbanan..

Kul lixom... andra gången min plånbok blir snodd det här året. JÄVLA HELVETE!


Men ja, annars va kvällen helkul, förutom alla envisa killar. haha jag skojar inte, det kändes som om jag sprang runt på dansgolvet ibland för att komma ifrån dom.
Jag förstår inte grejen med att dansa bakom en tjej o sen helt plötsligt ta tag i brösten o trycka sig mot henne. ne, som sagt, det finns ju idioter. suck. jag är inte så trevlig idag men jag är extremt pratsjuk.


ska nog ta mig ut på en springtur faktiskt...................

Kommentarer
Postat av: Marti

<3 aggression.

2010-08-15 @ 20:32:50
URL: http://[email protected]
Postat av: hedda

aaaa skojja itne. låg o snacka i telefonen o fick värsta utbrottet! :P

2010-08-16 @ 15:19:46
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin header!

2010-08-16 @ 16:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0