sådär härligt sprallig!

Mamma kom nyss hem och hade med sig en kassa med saker jag glömt på landet. och.. överst i påsen så, så skymtade jag ngt som jag kände igen... MARABOU!
Snacka om att jag blev glad, men nu har jag lite ångest över att jag redan ätit så mkt, för jag väntar ju på att Jimmy ska höra av sig så ska vi gå ner o ta en fika vid vattnet. menmen. Ibland måste man få unna sig, lite extra mkt:P

Blev en kort dag på jobbet idag. Har kommit flera som ska börja jobba. Idag var det två tjejer o en kille som jag inte träffat förut, o alla var jätte trevliga:) men det känsn ju som att det komerm bli väldigt.. lite jobb åt alla när det bir så mkt personal? Får väl se hur de blir.


o imorgon så blir det nog inge jobb. Det var lite om man själv ville komma så kunde man göra det. Men känns lite ovärt att gå upp tidigt för typ 1 timmes jobb? Så, nja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0