Party it is!

Alec o Winna lägger aldrig av... haha nu ligger dom o biter på varandra. o nu har Emil vaknat till så nu står han o försöker vara med, han försöker para sig med Alec?.... o nu ska Winna skydda sig hos mig, o nu komerm Alec o ska hålla i min arm bara för det... o Emil måste ju bara säga till skitungarna så han börjar skälla..


Meeen, jag ska börja tagga till för kvällen. Hoppas Ted o Viktor kommer förbi om ett tag o tar några öl med mig, innan dom åker mot Bromma o jag ska hänka med Carmen. Antingen kommer hon hit o dricker lite lr så åker vi direkt in till stan o börjar festa direkt! Gayfest blire ikväll;)

O bara så ni vet, jag är upptagen varje fredag innan löning i fortsättningen. För det är Min o Emmis kväll! ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0