o återupplivad från de döda

Asså shit, det är fan inte kul att jobba. Jag beundrar alla som faktiskt har krafter kvar efter de tagit sig hem.. haha jag har INTE. Snacka om att jag varit frånvarande här?^^

Men vad har hänt då?

Ja, va ju med Carmen på  gayfest i lördags iaf, va kul! hon o en polare sov över här o åkte hem efter några timmars te o Chailatte drickande, mys vare:)  Nu fattar jag lite mer vad det där med "social dricka te/kaffe" faktiskt går ut på höhö. Det är ju faktiskt mysigare än med ett glad juice typ.



Om jag inte hade jobbat så länge idag så hade jag troligen varit inne i stan o fotat med Andreas o folk:) Han ville ha mer bilder till sin portfolio o jag ställer mer än gärna upp.
Men jag måste verkligen städa här hemma, så ja.. o nu  håller jag på o välja ut lite musik. Syster kommer hit efter jobbet så ska vi träääääna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0